Переяслав-Хмельницький колаж
місто Переяслав та Переяслав-Хмельницький район
Останні новини
В Переяславі провели роботи з благоустрою території
23.03.2023

Садили кущі, прибрали парк Шевченка та впорядкували зелену зону вздовж вулиці Богдана Хмельницького


Мессі зганьбився в Лізі чемпіонів. За це йому дадуть "Золотий м'яч"?
10.03.2023


Послуги протезування зубів в Києві
24.02.2023


Мер Переяслава отримав відзнаку Верховної Ради «За заслуги перед українським народом»
04.02.2023

Голова Переяславської громади В’ячеслав Саулко повідомив на своїй сторінці у Facebook про отримання Грамоти Верховної Ради України та нагрудного знака «За заслуги перед народом України». Лист був підписаний головою парламенту рівно два місяці тому – 2 грудня 2022 року.


Головна » Новини » Нові тарифи на водопостачання та водовідведення

Нові тарифи на водопостачання та водовідведення

Відповідно до «Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 року № 390, комунальне підприємство Переяслав-Хмельницьке виробниче управління комунального господарства інформує про намір встановити новий розмір тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

Підставами для встановлення нових  тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) є: збільшення вартості електричної енергії; прийняття постанови Кабінету Міністрів України № 670 від 2 вересня 2015 року, якою внесено зміни до «Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення», затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 року № 869, затвердження  постановою Кабінету Міністрів України 08 липня 2015 року № 474 «Порядку подання засобів вимірювальної техніки  на періодичну повірку, обслуговування та ремонт» яким визначено, що періодична повірка, обслуговування та ремонт засобів обліку водопостачання, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється суб’єктами господарювання, що надають послуги з  централізованого водопостачання, а Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», який набрав чинності з 01.01.2016 року визначено, що періодична повірка засобів обліку водопостачання проводиться за рахунок тарифів на водопостачання.

Переяслав-Хмельницьке виробниче управління комунального господарства виконало розрахунок і подало звернення з розрахунковими матеріалами для встановлення тарифів на послуги централізованого постачання холодної води і водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

 Прогнозні розрахунки тарифів на послуги централізованого постачання холодної води і водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) складають:

  • централізоване постачання холодної води для всіх категорій споживачів – 9,00 грн. (з ПДВ) за 1 куб.м., враховуючи повірку лічильника;
  • централізоване водовідведення для всіх категорій споживачів– 15,86 грн. (з ПДВ) за 1 куб.м.

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 14 днів з дня публікації цього повідомлення, за адресою: 08400, м.Переяслав-хмельницький, вул.Б.Хмельницького, 27/25  E-mail: org_perh@ukr.net

 

Структура тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) комунального підприємства Переяслав-Хмельницького виробничого управління комунального господарства:

КАЛЬКУЛЯЦІЯ РОЗРАХУНКУ
економічно обґрунтованих планованих витрат, пов’язаних з централізованим водопостачання  по КП Переяслав-Хмельницькому  виробничому  управлінню комунального господарства на 2015 рік з доповненням ( з інвестиційною програмою)


Статті витрат
Фактичні витрати за минулий 2014 рік Плановані витрати на 2015 рік
всього ( тис. грн) на 1 м куб. (грн) всього ( тис. грн) на 1 м куб. (грн)
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі: 1353,6 1,31 2084,8 2,00
витрати, пов’язані з використанням електроенергії для технологічних потреб: 983,6 0,95 1581,6 1,52
витрати на придбання води в інших підприємств та/або очищення власних стічних вод іншими підприємствами - - - -
витрати на паливо-мастильні матеріали:
грн.) 
139,6 0,13 157,6 0,15
витрати на сировину та матеріали:
розрахунок здійснений на підставі фактичної  
230,4 0,22 346,0 0,33
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі: 1167,1 1,13 1469,9 1,41
основна заробітна плата виробничого персоналу:  849,6 0,82 1004,8 0,97
додаткова заробітна плата виробничого персоналу 284,4 0,27 188,8 0,18
інші заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу – виплати згідно колективного договору 6,3 0,01 5,0 0,00
індексація заробітної плати розрахована на підставі основних прогнозних макропоказників економічного та соціального розвитку України на 2015 рік визначених у постанові Кабінету Міністрів України № 404 від 27.08.2014 року зі змінами від 14.02.2015 року.
Для розрахунку було використано зазначений у постанові плановий індекс споживчих цін на 2015 рік 137,4% та фактичний індекс на момент здійснення розрахунків 110,8%. Тобто планово індекс споживчих цін до кінця року повинен був збільшитися ще на 26,6%.
Розрахунок на одного працюючого:
1218,00 грн +416,56 (індексація в березні 2015 року) = 1634,56 грн – заробітна плата із урахуванням індексації
1634,56 грн х 26,6 %  = 434,79 грн. збільшення індексації до кінця року, планово розмір індексації до кінця 2015 року повинен був скласти 416,56 грн+434,79 грн = 851,35 грн. на одного працівника.
26,8 0,03 271,3 0,26
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі: 986,4 0,95 1237,3 1,19
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для виробничого персоналу
2014 рік – 37,87%
2015 рік – 36,92%
409,3 0,39 531,8 0,51
амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення 229,7 0,22 235,0 0,22
Податки ( земельний податок, спеціальне використання води, плата за користування надрами) 203,3 0,20 248,0 0,24
витрати по роботах стосовно дозволу на надра 54,7 0,05 122,5 0,12
послуги сторонніх організацій ( послуги по лабораторних дослідженнях питної води, ремонтно-будівельні роботи та інше) 89,4 0,09 100,0 0,10
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі: 351,6 0,34 499,4 0,48
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі  - загальновиробничі витрати розподіляються у відсотковому співвідношенні між всіма видами діяльності пропорційно до всієї 245,1 0,23 351,0 0,35
основна заробітна плата 117,7 0,11 186,2 0,18
додаткова заробітна плата – доплата за роботу в нічні години, шкідливість та доплат за класність 49,5 0,05 15,1 0,01
інші заохочувальні та компенсаційні виплати – згідно колективного договору 3,8 0,00 5,0 0,00
ідексація заробітної плати 4,1 0,01 46,4 0,04
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 66,8 0,06 93,3 0,12
оплата службових відряджень апарату управління цехами, дільницями 3,2 0,00 5,0 0,00
4.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальновиробничого призначення 18,1 0,02 20,0 0,02
4.3. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі: 59,1 0,06 87,7 0,08
експлуатація витрати на паливо  16,2 0,02 27,6 0,03
ремонт – витрати на ремонт транспорту, заміну автошин, та іншого. 42,8 0,04 60,0 0,05
страхування 0,1 0,00 0,1 0,00
операційна оренда - - - -
4.4. Витрати на удосконалення технології та організації виробництва - -- - -
4.5. Утримання виробничих приміщень, всього, у тому числі: 19,3 0,02 26,5 0,02
витрати на опалення - - - -
витрати на освітлення гаражного та інших приміщеннь на території комунального підприємтсва 19,3 0,02 26,5 0,02
витрати на дезінфекцію - - - -
витрати на дератизацію - - - -
витрати на вивезення сміття - - - -
інші заходи, пов’язані з утриманням виробничих приміщень - - - -
4.6. Витрати на обслуговування виробничого процесу, всього, у тому числі: - - - -
оплата праці - - - -
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування - - - -
оплата службових відряджень - - - -
здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю - - - -
4.7. Витрати на охорону праці, дотримання техніки безпеки і охорону навколишнього природного середовища – витрати на навчальном-курсові комбінати 0,9 0,0 1,0 0,00
4.8. Витрати на пожежну і сторожову охорону об’єктів виробничого та загальновиробничого призначення, утримання санітарних зон - - - -
4.9. Витрати на оплату послуг спеціалізованих підприємств з проведення планових перевірок стану обладнання, виконання регламентних вимог – витрати на проходження технічного огляду усього транспорту підприємства, оплата номерних знаків до транспорту, витрати на ремонт електротехнічних вимірів. 7,9 0,01 10,0 0,01
4.10. Сплата податків та зборів – земельний податок 0,1 0,00 0,2 0,00
4.11. Інші загальновиробничі витрати   1,1 0,00 3,0 0,00
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі : 481,3 0,46 561,0 0,54
5.1. Витрати, пов’язані з управлінням підприємства, всього, у тому числі: 404,2 0,39 455,4 0,44
основна заробітна плата 185,3 0,18 222,1 0,21
додаткова заробітна плата 60,9 0,07 49,8 0,05
заохочувальні та компенсаційні виплати 19,6 0,02 10,0 0,01
індексація заробітної плати 1,7 0,00 27,3 0,03
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 109,1 0,10 114,2 0,11
оплата службових відряджень 20,5 0,02 22,0 0,02
витрати на підготовку та перепідготовку кадрів - - - -
витрати на використання малоцінних та швидкозношуваних предметів 3,6 0,00 5,0 0,00
витрати на передплату професійних періодичних видань 3,5 0,00 5,0 0,00
5.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальногосподарського використання 2,9 0,00 3,0 0,00
5.3. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського призначення, всього, у тому числі: 13,2 0,02 28,5 0,03
ремонт  - витрати на придбання барабанів для картриджів, канцтовари, папір офісний, придбання мережевих адаптерів, придбання комп’ютерних кабелів та інше. 6,9 0,01 10,5 0,01
оренду - - - -
страхування майна - - - -
опалення приміщення контори 6,3 0,01 18,0 0,02
освітлення - - - -
охорону - - - -
5.4. Оплата професійних послуг (юридичні, аудиторські, оцінка майна) - - - -
5.5. Витрати на оплату послуг зв’язку 4,1 0,00 5,0 0,00
5.6. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування, послуг банків – оплата підприємством комісії банку з оплати послуг населенням та оплата послуг банків за обслуговування рахунків в банках. 35,3 0,03 38,0 0,04
5.7. Податки, збори (обов’язкові платежі), крім включених до виробничої собівартості –земельний податок 1,0 0,00 2,0 0,00
5.8. Витрати на розв’язання спорів у судах 0,9 0,00 - -
5.9. Витрати на пально-мастильні матеріали для потреб апарату управління підприємством  11,9 0,01 19,1 0,02
5.10 послуги – обслуговування комп’ютерних програм, налаштування розрахунку військовий збір, заправка картриджів, ремонт картриджів, заміна термоплівки до принтера, заміна блоків живлення до системного блока 7,8 0,01 10,0 0,01
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі: - - - -
6.1. Витрати на оплату праці персоналу, пов’язані зі збутом послуг, всього, у тому числі: - - - -
основна заробітна плата - - - -
додаткова заробітна плата - - - -
гарантійні та компенсаційні виплати - - - -
6.2. Відрахування на загальнообов’язкове державне страхування - - - -
6.3. Оплата службових відряджень - - - -
6.4. Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу - - - -
6.5. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом послуг - - - -
6.6. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом послуг, всього, у тому числі: - - - -
оренда - - - -
страхування майна - - - -
ремонт - - - -
опалення - - - -
освітлення - - - -
охорона - - - -
6.7. Оплата інформаційних послуг, безпосередньо пов’язаних зі збутом - - - -
6.8. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів - - - -
6.9. Витрати на канцелярські товари і виготовлення розрахункових документів про оплату послуг - - - -
6.10. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт засобів обліку води, які є власністю ліцензіата - - - -
7. Інші витрати ( інвестиційна програма) - - 600,0 0,58
8. Фінансові витрати, всього, у тому числі: - - - -
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами - - - -
інші витрати - - - -
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8) 4340,0 4,19 6452,4 6,20
Вода тис. м куб. 1036,3   1040,0  
ПДВ 20%   0,84   1,24
Розрахунковий тариф з ПДВ   5,03   7,44
Діючий тариф для населення   5,29   5,29
Діючий тариф для організацій   7,00   7,00

КАЛЬКУЛЯЦІЯ РОЗРАХУНКУ
економічно обґрунтованих планованих витрат, пов’язаних з централізованим водовідведенням  по КП Переяслав-Хмельницькому виробничому управлінню комунального господарства на 2015 рік ( з інвестиційною програмою)


Статті витрат
   Фактичні витрати за минулий 2014 рік Плановані витрати на 2015 рік
всього ( тис. грн) на 1 м куб. (грн) всього ( тис. грн) на 1 м куб. (грн)
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі: 1294,8 2,41 2203,9 4,08
витрати, пов’язані з використанням електроенергії для технологічних потреб 1075,6 2,00 1806,7 3,34
витрати на придбання води в інших підприємств та/або очищення власних стічних вод іншими підприємствами - - - -
паливо-мастильні матеріали 67,3 0,13 169,2 0,32
сировина та матеріали 151,9 0,28 228,0 0,42
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі: 1473,4 2,74 1768,4 3,27
основна заробітна плата виробничого персоналу 1021,6 1,90 1188,6 2,20
додаткова заробітна плата виробничого персоналу 400,0 0,74 240,5 0,45
інші заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу 15,9 0,03 5,0 0,01
індексація заробітної плати 35,9 0,07 334,3 0,61
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі: 1148,8 2,14 1268,9 2,35
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для виробничого персоналу 555,6 1,03 652,9 1,20
амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення 474,4 0,88 480,0 0,89
податки 35,2 0,07 36,0 0,07
послуги сторонніх організацій 83,6 0,16 100,0 0,19
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі: 442,4 0,82 629,0 1,17
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі: 306,3 0,57 436,0 0,81
основна заробітна плата 147,2 0,27 232,8 0,43
додаткова заробітна плата 61,8 0,12 18,9 0,04
інші заохочувальні та компенсаційні виплати 4,7 0,01 5,0 0,01
індексація заробітної плати 5,1 0,01 58,1 0,11
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 83,5 0,15 116,2 0,21
оплата службових відряджень апарату управління цехами, дільницями 4,0 0,01 5,0 0,01
4.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальновиробничого призначення 22,7 0,04 25,0 0,05
4.3. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі: 76,3 0,14 112,6 0,20
експлуатація 20,2 0,04 34,5 0,06
ремонт 56,0 0,10 78,0 0,14
страхування 0,1 0,00 0,1 0,00
операційна оренда - - - -
4.4. Витрати на удосконалення технології та організації виробництва - -- - -
4.5. Утримання виробничих приміщень, всього, у тому числі: 24,2 0,05 33,2 0,07
витрати на опалення - - - -
витрати на освітлення 24,2 0,05 33,2 0,07
витрати на дезінфекцію - - - -
витрати на дератизацію - - - -
витрати на вивезення сміття - - - -
інші заходи, пов’язані з утриманням виробничих приміщень - - - -
4.6. Витрати на обслуговування виробничого процесу, всього, у тому числі: - - - -
оплата праці - - - -
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування - - - -
оплата службових відряджень - - - -
здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю - - - -
4.7. Витрати на охорону праці, дотримання техніки безпеки і охорону навколишнього природного середовища 1,1 0,00 2,0 0,00
4.8. Витрати на пожежну і сторожову охорону об’єктів виробничого та загальновиробничого призначення, утримання санітарних зон - - - -
4.9. Витрати на оплату послуг спеціалізованих підприємств з проведення планових перевірок стану обладнання, виконання регламентних вимог 9,9 0,02 15,0 0,03
4.10. Сплата податків та зборів 0,1 0,00 0,2 0,00
4.11. Інші загальновиробничі витрати (послуги) 1,8 0,00 5,0 0,01
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі: 584,9 1,09 669,0 1,24
5.1. Витрати, пов’язані з управлінням підприємства, всього, у тому числі: 490,8 0,91 538,8 1,00
основна заробітна плата 223,9 0,41 264,4 0,49
додаткова заробітна плата 74,6 0,14 59,2 0,11
заохочувальні та компенсаційні виплати 24,0 0,04 10,0 0,02
індексація заробітної плати 2,0 0,00 32,5 0,06
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 132,4 0,25 135,2 0,25
оплата службових відряджень 25,2 0,05 26,0 0,05
витрати на підготовку та перепідготовку кадрів - - - -
витрати на використання малоцінних та швидкозношуваних предметів, придбання канцелярських товарів 4,4 0,01 6,0 0,01
витрати на передплату професійних періодичних видань 4,3 0,01 5,5 0,01
5.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальногосподарського використання 3,6 0,01 4,5 0,01
5.3. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського призначення, всього, у тому числі: 16,2 0,03 33,0 0,06
ремонт 8,5 0,02 13,0 0,02
оренду - - - -
страхування майна - - - -
опалення 7,7 0,01 20,0 0,04
освітлення - - - -
охорону - - - -
5.4. Оплата професійних послуг (юридичні, аудиторські, оцінка майна) - - - -
5.5. Витрати на оплату послуг зв’язку 5,1 0,01 6,0 0,01
5.6. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування, послуг банків 43,1 0,08 48,0 0,09
5.7. Податки, збори (обов’язкові платежі), крім включених до виробничої собівартості 1,2 0,00 2,0 0,00
5.8. Витрати на розв’язання спорів у судах 1,1 0,00 - -
5.9. Витрати на пально-мастильні матеріали для потреб апарату управління підприємством  14,5 0,03 22,7 0,04
інші адміністративні витрати ( послуги) 9,3 0,02 14,0 0,03
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі: - - - -
6.1. Витрати на оплату праці персоналу, пов’язані зі збутом послуг, всього, у тому числі: - - - -
основна заробітна плата - - - -
додаткова заробітна плата - - - -
гарантійні та компенсаційні виплати - - - -
6.2. Відрахування на загальнообов’язкове державне страхування - - - -
6.3. Оплата службових відряджень - - - -
6.4. Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу - - - -
6.5. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом послуг - - - -
6.6. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом послуг, всього, у тому числі: - - - -
оренда - - - -
страхування майна - - - -
ремонт - - - -
опалення - - - -
освітлення - - - -
охорона - - - -
6.7. Оплата інформаційних послуг, безпосередньо пов’язаних зі збутом - - - -
6.8. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів - - - -
6.9. Витрати на канцелярські товари і виготовлення розрахункових документів про оплату послуг - - - -
6.10. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт засобів обліку води, які є власністю ліцензіата - - - -
7. Інші витрати ( інвестиційна програма) - - 600,0 1,11
8. Фінансові витрати, всього, у тому числі: - - - -
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами - - - -
інші витрати - - - -
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8) 4944,3 9,21 7139,2 13,22
Вода тис. м куб. 537,0   540,0  
ПДВ 20%   1,84   2,64
Розрахунковий тариф з ПДВ   11,05   15,86
Діючий тариф для населення   11,41   11,41
Діючий тариф для організацій   15,50   15,50

Розрахунок вартості повірки лічильників
по КП Переяслав-Хмельницькому ВУКГ
1.    Витрати на придбання лічильників  =  450000,00 грн.
2. Витрати  по заробітній платі на підготовку документації для проведення процедури повірки засобів вимірювальної техніки  =  25805,00 грн.
3. Нарахування на заробітну плату( 22,0% ) = 5677,10 грн.
4. Витрати на інформування споживача про демонтаж та монтаж засобу вимірювальної техніки =  50400,00 грн.
5. Придбання легкового автомобіля для виїзду слюсарів =  110000,00 грн.
6. Амортизація  =  37829,00грн.
7. Витрати на пальне при виїзді слюсарів на демонтаж та монтаж лічильників =58552,20грн.
8. Витрати на запасні частини при виїзді слюсарів = 8280,00 грн.
9. Витрати на заробітну плату слюсарів при демонтажі, монтажі  та транспортуванні лічильників = 54714,24 грн.
10. Нарахування на заробітну плату (22 %) = 12037,13 грн.
11. Витрати на транспортування засобів вимірювальної техніки  = 24048,23 грн.
12. Витрати на повірку засобів вимірювальної техніки = 360000,00 грн.
13. Витрати на ремонт лічильників  = 7500,00 грн.
14. Витрати  по заробітній платі на опломбування = 29 030,40 грн.
15. Нарахування на заробітну плату (22%) =  6386,69 грн.
16.  Матеріальні витрати на опломбування лічильника = 84600,00 грн.
17. Витрати на пальне при опломбуванні лічильників  = 21599,26 грн.
18. Витрати на запасні частини на автомобіль при опломбуванні лічильників = 4140,00 грн.
 
Разом витрати  на заміну лічильників на рік становлять - 1 350 599,25 гривень.
Вартість повірки 1 лічильника 1,56 грн.на 1 куб.м.



1