Переяслав-Хмельницький колаж
місто Переяслав та Переяслав-Хмельницький район
Останні новини
В Переяславі відбулася зустріч із героями 3-ї окремої штурмової бригади
18.03.2024

Представники 3-ї окремої штурмової бригади нещодавно завітали до Переяслава, де поділилися з місцевою громадою та випускниками одного з місцевих ліцеїв своїми переживаннями на фронті, деталями служби в підрозділі, а також цілями та діяльністю молодіжної організації «Центурія».


Переяслав відзначив відкриття модернізованого молодіжного центру «Зустріч»
18.03.2024


На Переяславщині оголошено попередження про потенційні затоплення: жовтий рівень загрози на берегах Дніпра
18.03.2024


Переяславська громада тепер користується автомобілем швидкої допомоги, подарованим містом Магдебург з Німеччини
18.03.2024


Головна » Новини » Хто наведе лад з перевізниками в Переяславі?

Хто наведе лад з перевізниками в Переяславі?

26 березня відбулася 72 позачергова сесія Переяслав-Хмельницької міської ради. В місті ходили чутки про те, що на цій сесії повинні затвердити новий тариф на міські автоперевезення.

Насправді поки що не йдеться про нову вартість проїзду. Прийняття рішення про внесення доповнення до плану діяльності з підготовки регуляторних актів дає лише право виконавчим органам влади зайнятися розробкою цього акта, тобто підготовкою рішення про підняття тарифу. Коли виконавці розроблять проект рішення з економічно обґрунтованою вартістю, тоді цей проект повинен місяць «повисіти» на сайті міської ради. Потім відповідні служби виконкому проводять аналіз регуляторного впливу, і тільки після цього проект рішення виноситься на засідання виконкому. 

Переяславські перевізники з 4 березня самовільно підняли тариф з 3 до 4 грн. Депутат Олена Розовик виступила проти підняття вартості проїзду й порадила перевізникам спочатку навчити водіїв ввічливо ставитися до пасажирів. Депутат і перевізник Володимир Левченко розкритикував законодавчу базу регуляторної політики, яка, на його думку, гальмує вчасне підняття тарифів. Він заявив, що стояло питання про зупинку міських перевезень і транспортний колапс. Володимир Григорович повідомив, що у перевізників з міською владою є усна домовленість про те, що маршрутки продовжуватимуть роботу. Це підтвердив і Тарас Костін. Виходить, що навзаєм влада пообіцяла закрити очі на самоуправство підприємців? До речі, бориспільський міський голова Анатолій Федорчук у подібній ситуації звернувся до Антимонопольного комітету з проханням перевірити законність дій перевізників. А наша влада «усно домовляється» з порушниками закону… Володимир Левченко визнав, що підняття вартості проїзду перевізниками до 4 грн є незаконним, але вони змушені були піти на цей крок через різке подорожчання пального. На підтвердження своїх слів він навів приклад Дніпропетровська, де спеціальна комісія погодилася на економічно обґрунтований тариф 5-5,5 грн. Виявляється, ми у деяких аспектах дотягуємося до рівня такого розвиненого міста.

Депутат і лікар Григорій Туній не погодився з аргументами свого колеги. Він сказав, що медикам теж не підвищують зарплату, але ж вони не страйкують, а лікують. Крім того, він порадив виконавчій владі звернути увагу на нерегулярників, які вже не один рік здійснюють рейси на Київ від зупинки навпроти «Міленіуму». У відповідь на це мер розповів про десятки листів у різні інстанції щодо нерегулярних перевезень. Як результат вони почали реєструватись і сплачувати податки. За останній час вони заплатили аж... 1017 грн, «суттєво» підтримавши міський бюджет. 

Зрештою, внесення у план регуляторних актів підвищення тарифу на проїзд міські обранці не підтримали. Депутат Левченко натомість пообіцяв місту транспортний колапс. Правда, його похмурі прогнози не виправдалися. Після сесії пройшло вже чотири дні, а автобуси продовжують обслуговувати міські маршрути. Адже перевізникам теж потрібно заробляти гроші. Однак, з оплатою продовжується безлад. Хто платить три гривні, хто чотири, хто взагалі не платить (це стосується пільговиків та пенсіонерів).


Автор: Олександр МАТВІЄНКО / Вісті

1