Переяслав-Хмельницький колаж
місто Переяслав та Переяслав-Хмельницький район
Головна » Статті » Актуальність ІТ аудиту та ІТ аутсорсингу для компаній

Актуальність ІТ аудиту та ІТ аутсорсингу для компаній

Актуальність ІТ аудиту та ІТ аутсорсингу для компаній

З кожним роком  ІТ стають все більш складними і значущими практично в кожному виді бізнесу. Витрати на ІТ теж ростуть з кожним роком. А ось ефективність цих витрат не завжди є не те що максимальною, а навіть оптимально. ІТ потрібні не тільки для забезпечення бізнес-процесів, впровадження нових технологій конкурентів, а ще можуть стати конкурентною перевагою, і драйвером зростання компанії.

Невід'ємним і ключовим за важливістю завданням при розробці оптимальної ІТ-стратегії підприємства є  аудит ІТ: від малого бізнесу до великих міжнародних організацій. Без проведення ІТ-аудиту неможливо встановити сильні і слабкі місця застосованих інформаційних технологій, визначити вектор розвитку як компанії в цілому, так і окремих підрозділів.

ІТ аудит - це процес оцінки поточного стану всіх ІТ компанії в цілому, або окремих частин, з метою отримати об'єктивної оцінки поточного стану ІТ і можливостей для поліпшення ефективності і прискорення повернення інвестицій в ІТ.

Результатом ІТ аудиту є документ, який містить об'єктивний опис поточного рівня розвитку ІТ компанії та шляхи оптимізації із застосуванням кращих світових практик стосовно таких складових, як:

  • ІТ інфраструктура
  • ІТ-процеси
  • ІТ-сервіси
  • ІТ ризики
  • компетенції ІТ-персоналу
  • інформаційна та кібербезпека
  • відповідність ІТ бізнес-цілям компанії
  • ефективність вкладень в ІТ
  • обгрунтованість інвестицій в ІТ
  • інформаційні системи

За останні кілька років ІТ аутсорсинг в Києві міцно увійшов в економічне життя суспільства і взаємин в бізнесі. Використання сторонніх сервісів для вирішення завдань в найширшому спектрі інформаційних технологій можна назвати трендом нашого часу.

Вигоди і переваги IT-аутсорсингу:

  • більш висока якість послуг при відносно низькій вартості;
  • можливість в одній фірмі вирішити всі необхідні завдання по створенню та обслуговуванню IT-інфраструктури;
  • абонентські послуги в сфері IT позбавляють керівництво від всіх турбот про комп'ютери, програмне забезпечення, інформаційну безпеку та апгрейди;
  • безперебійність сервісів.

IT-аутсорсинг - це відмова від найму комп'ютерних фахівців в штат компанії і запрошення спеціалізованої фірми або на разовій основі, або на базі постійного абонентського обслуговування.

Фахівці аутсорсингової компанії постійно мають справу з самим різним обладнанням і практичними кейсами обслуговування і ремонту. Звідси швидке накопичення професійного досвіду.

При абонентському обслуговуванні майстри-аутсорсери супроводжують обладнання та програмне забезпечення клієнтської фірми в форматі "домашній доктор". Добре знання підвідомчого устаткування і програмного забезпечення скорочує час ремонтів і простоїв.

Системний адміністратор може захворіти і тоді все рано доведеться запрошувати стороннього майстра. А в аутсорсинговій компанії багато фахівців на заміну.

Як вибрати аутсорсингову компанії

В ідеальному випадку обслуговуючу фірму слід підбирати ще на етапі первинного проектування і створення IT-інфраструктури компанії. Замовити повну бізнес-інфраструктуру під ключ з подальшою постановкою на абонентське обслуговування.

Саме при такому комплексному підході можна отримати максимальну користь від IT-аутсорсингу. Аутсорсери при такому підході починають ставитися до компанії, яку обслуговують як до свого дітища або філії. Природно, що рівень обслуговування буде набагато вищий, ніж при разових викликах для ремонту і профілактики.

При постійному абонентському обслуговуванню аутсорсингова компанія стає зацікавленою в мінімізації аварійності. Адже, чим частіше щось ламається в клієнтської фірмі - тим більше робочого часу витрачають майстри на виїзди по ремонтам і комплектуючі теж доводиться міняти набагато частіше. І все це знижує прибуток аутсорсингової компанії.

Обслуговуюча фірма зацікавлена отримувати оплату не за кількість ремонтів, а за безперебійність роботи обладнання та програмного забезпечення.

З іншого боку, разовий майстер зацікавлений, щоб у клієнта щось постійно ламалося. Тоді будуть замовлення, і за кожен ремонт можна буде отримувати плату.



1