Переяслав-Хмельницький колаж
місто Переяслав та Переяслав-Хмельницький район
Головна » Статті » Kia Спортейдж 2020 в Автоцентрі на Столичному

Kia Спортейдж 2020 в Автоцентрі на Столичному

Дорестайлингова версія цього автомобіля била рекорди продажів, тому дизайнери вирішили не вдаватися до чогось нового, а лише освіжити зовнішність цього авто. Недосвідчена людина взагалі не зможе знайти відмінностей між новим кузовом і старим, що видно на фото.
Kia Sportage 2020

Щоб це зробити, варто звернути увагу на наступні відмінності:

  • змінена фактура решітки радіатора;
  • інший бампер;
  • форма задніх покажчиків поворотів.

Змін не багато, тому що дизайн моделі прекрасний і буде актуальним ще довго. Не дарма в Кіа перейшов дизайнер з концерну БМВ. Автомобіль не здається чимось спортивним і потужним, але і нудним сімейним кросовером його не назвеш.

Цікавою особливістю моделі є те, що з вибором діаметра коліс змінюється розмір гальмівних супортів. Тобто, на 16   дюймах будуть невеликі супорта, а на 19 дюймах вже можна спостерігати полуспортивну гальмівну систему. Забавно, що розмір гальм залежить від вибору дисків, а не від потужності двигуна.

Комплектації та ціни

Корейський автовиробник дуже дивує, бо розкид в ціні між нижчою і вищою комплектацією величезна.

Найдешевшою буде версія з 2-літровим мотором і переднім приводом. Називається вона Classic і включає в себе такі опції, як: подушки безпеки по всьому периметру, весь перелік систем стабілізації, системи допомоги при підйомі в гору і спуску з неї, а також індикатор тиску в колесі. Кермо можна регулювати вручну за нахилом і вильотом, а аудіосистема складається з 6 динаміків, що дає об'ємний звук.

Найдорожча комплектація називається Premium. Тут покупець отримує потужний 2,4-літровий мотор і повний привід. Також сюди додасться система перешикування та збереження смуги руху, контроль тиску в шинах, система контролю втоми водія, диски в 19 дюймів, шкіряна обробка салону, тонування, панорамний дах (одна з найбільших в сегменті), електролюк, діодна оптика, повторювачі поворотів на дзеркалах, адаптивний круїз-контроль, протитуманні фари, датчики, здатні фіксувати дощ і світло, дзеркало з автозатемненням, парктроніки і система автоматичного паркування, кнопка Start / Stop, вентиляція сидінь, професійна аудіосистема JBL, безпровідна зарядка для телефону, роз'єми для підключення гаджетів, Bluetooth , мультируль.

В автоцентрі на Столичному шосе кожен знайде доступний для себе Спортейдж https://avtocentr.com.ua/kia/kia-sportage-fl,  завдяки великому списку комплектацій і цін.

Отже, новий Kia Sportage є автомобілем, який завоює серця сотень тисяч людей, завдяки своїй надійності і технологічності.  Людям необхідний такий транспортний засіб, який не підведе в скрутну хвилину, який доставить комфорт і змусить обернутися, як тільки від нього відійдеш. Саме таким транспортним засобом і є новий Kia Sportage.

Комфорт автомобіля Кіа

Всім відомо, що корейські автомобілі м'яко кажучи гучні.  Дуже приємно побачити а точніше почути в автосалоні, що новий Кіа Спортейдж 2020 зовсім не такий. Корейці дуже постаралися: в салоні дуже тихо. Арки перестали видавати шум - видно, що над ними попрацювали. Моторний відсік добре шумоізольований від салону: мотор змушує себе чітко чути тільки на великих оборотах.

Завдяки тиші всередині, зручним сидінням і відмінній ергономіці цей автомобіль ідеально підійде для поїздок на далекі відстані. Місткий салон без дискомфорту помістить всю сім'ю, а великий багажник дозволить взяти в дорогу навіть непотрібні речі.

Єдине, що заважає комфортному переміщенню - це найдорожчі в моделі великі 19-дюймові диски. Машина на них жорстка і погана дорога буде відчуватися. Якщо в німецьких конкурентів продумана підвіска дозволяє автомобілю навіть на 20-дюймових дисках залишатися комфортним, то Kia до такого ще не дійшли.

Автомобіль добре поводиться на великих швидкостях. Наприклад його прямий конкурент Toyota Rav-4 на швидкості за 130 км / год. починає виляти і вести себе непередбачувано. Sportage подає такі ознаки тільки після 160 км / год., за що варто подякувати продуману аеродинаміку.

Зміни в салоні та інтер'єрі Кіа спортейдж

Тут ще менше відмінностей від попередньої версії. Тільки одна: кермо. В іншому це все той же затишний кросовер з натяком на спортивність. Якість матеріалів обробки гірша, ніж у німецьких конкурентів. Імітація рядка на торпедо у любителів німецьких машин може викликати посмішку, а приладова панель від більш дешевих моделей Кіа зробить її ще ширшою.

Нехай в салоні немає пафосу і розкоші, однак тут значно багатше і затишніше ніж в тих же Duster, Juke і т.д. У плані ергономіки новий Kia чудовий: під рукою все. Сидіння комфортні і при далеких поїздках спина не втомлюється. Автомобіль не хоче здаватися чимось крутим, але і дешевим його не назвати. Такий салон може сподобається ненависникам  сучасного мінімалізму, наповненого сенсорними екранами. Усередині відчуваєш себе більше як вдома, ніж як в строгому офісі.

інтер'єр Kia Sportage 2020

Оснащення автомобіля Кіа спортейдж

Тут все стало набагато краще. Автомобіль укомплектований безліччю систем, що допомагають водієві:

  • моіторинг сліпих зон;
  • стеження за смугою;
  • адаптивний круїз-контроль;
  • розпізнавання втоми водія.

І все це звучить здорово і переконливо, однак на ділі все не так казково. Адаптивний круїз-контроль повинен допомагати водієві в пробках, під'їжджаючи і зупиняючись перед автомобілем попереду. Але система іноді не розпізнає автомобілі спереду, що підриває довіру. Ще сильніше його підриває система стеження за смугою, яка цю саму смугу можна просто втратити з поля зору. Як виправдання можна сказати тільки те, що наші смуги не такої якості, як в Європі. Але все ж конкуренти Спортейдж смуги бачать без проблем.

Технічна частина та мотори

Це найголовніша зміна в моделі, яка і є козирем, про який йшла мова вище. Всі пам'ятають гучний проблемний турбований дволітровий агрегат, який славився задираками в блоці циліндрів. Тепер від нього відмовилися і замість нього в підкапотному просторі з'явився 2,4-літровий агрегат, який раніше можна було побачити в Optima. Мотор безпроблемний, надійний і має непогані динамічні характеристики: 184 кінські сили. Движок перевірений часом, і якщо туди заливать привильне масло і якісне паливо, то його вистачить більше, ніж на 300 000 км пробігу.

Найдешевшим і популярним движком буде 2-літровий атмосферник на 150 к.с. до надійності якого так само немає ніяких питань, однак до динаміки є. Цей двигун занадто слабкий для важкого кузова Спортейдж, тому на активну їзду можна навіть не сподіватися. Але в міських умовах і потоці моделі більш ніж вистачає, тому варіант буде вдалим для «людей за сорок». Автомобіль з цим двигуном відчувається м'якше.

2-літровий агрегат є найнадійнішим в лінійці, хоч і звучить як старі дизеля 90-х років. Однак характеристики у цього движка дуже навіть сучасні: 185 кінських сил. Кіа з цим мотором приємно керувати, так як тяга доступна з будь-якої кількості оборотів, а шум мотора приглушений ізоляцією моторного відсіку. Тільки цей агрегат оснащується сучасною 8-ступінчастою коробкою передач.

Kia Sportage 2020 двигун

Як і про мотори, можна сказати, що всі трансмісії дуже вдалі і розроблені спеціально під мотори, наведені вище. Це той рідкісний випадок, коли можна сказати: ідеальна зв'язка коробки передач і мотора! Навіть горезвісна технологічна DSG поводиться більш непередбачувано. Та й в надійності корейських автоматів сумніватися не варто.

Бензинові версії оснащуються гідромеханічним  6-ступінчастим автоматом, а дизельні 8-ступінчастим. Така кількість передач ще краще реалізує тяговитість движка і зменшує витрату палива.

Саме завдяки такій технічній частині цей автомобіль і будуть купувати. Люди не довіряють складним німецькими технологіями, які не відрізняються надійністю. У Кіа немає ніяких турбокомпресорів, що зменшують ресурс мотора,і ламкості дорогих в ремонті роботизованих коробок передач. Купуючи Спортейдж людина розуміє, що зможе їздити на ньому мало не все життя. Купуючи автомобілі конкурентів споживач усвідомлює, що він проїздить дуже весело, але не більше п'яти років - далі варто чекати дорогих ремонтів.

Автомобіль оснащується переднім і повним приводом. Зрозуміло, на якісь серйозні позашляхові якості розраховувати не варто: навіть зовнішність авто говорить, що він міський. Однак Sportage дуже впевнено себе почуває на пересічній місцевості.



1