Основні критерії вибору сервісного центру

Якщо Ви придбали новий технічний пристрій, то весь гарантійний термін він буде обслуговуватися в одному з авторизованих сервісних центрів, адреси яких вказані в Вашому гарантійному талоні. При покупці необхідно перевірити правильність оформлення всіх документів, включаючи гарантійний талон встановленого зразка, комплектацію, працездатність і відсутність зовнішніх дефектів на самому пристрої, переконатися в компетенції продавця на право продажу цієї техніки. Майте на увазі, що далеко не кожна торгова організація уповноважена реалізовувати електроніку певних брендів і, купляючи її у недобросовісного продавця, Ви ризикуєте залишитися без фірмової гарантії навіть при наявності гарантійного талона.
Під час гарантійного терміну необхідно строго дотримуватися всіх умов, зазначених у гарантійному талоні, інакше Вам доведеться самостійно оплачувати весь ремонт.
Після закінчення гарантійного терміну всі по-різному вирішують проблеми подальшого сервісного обслуговування оргтехніки.
Можна продовжити договір на післягарантійне обслуговування та ремонт з брендовим (авторизованим) сервісним центром.
У багатьох великих компаніях є свій штат фахівців з обслуговування та ремонту офісної техніки.
Деякі власники оргтехніки користуються разовими послугами приватних майстрів.
В основному ж, організації та приватні особи укладають договори на сервісне обслуговування або користуються разовими послугами в неавторизованих сервісних центрах.
Якщо пройтися по спеціалізованим сайтам або приватним пропозиціям із запитом відремонтувати телефон, можна нарахувати тисячі великих і маленьких компаній і сервіс-центрів, не кажучи вже про приватних підприємців. І якщо для звичайного обивателя буде нормально звернеться до майстра, тому що «сусід порадив», то для керівника фірми це найчастіше неприйнятно. Адже він ризикує не тільки своїми грошима, але і прибутком компанії, який через некваліфіковане обслуговування цілком реально втратити, особливо якщо врахувати, наскільки зараз ведення бізнесу залежить від інформаційної та технічної складової.
Основні вимоги до сервіс-центру
Просто звернувшись на сайт компанії або сервіс-центру, можна виявити пару особливостей, які вкажуть на те, чи варто користуватися їх послугами, чи ні. У розділі «Контакти» має бути вказано не тільки телефон (найчастіше - мобільний), а й постійна фізична адреса. Наприклад, на сайті компанії Re:Store зазначено кілька контактних телефонних номерів, детальна інформація про те, як доїхати до офісу, кілька додаткових контактів.
Сервісний центр ReStore дає гарантію на свої послуги. Оскільки закон відносить подібну роботу до послуг, на які повинна надаватися гарантія, відмова або ухилення може вказувати на неблагонадійність виконавця замовленнян. На це зверніть особливу увагу, коли звертаєтесь до сервісних установ.
Критерії оцінки та роботи спеціалістів сервісного центру
Виїзд за адресою, якщо це квартира, а не офіс, також вимагає пильної уваги до роботи майстра. Спеціаліст повинен чітко назвати несправність після діагностики, причину несправності бажано назвати чітко. Зазвичай за діагностику несправності не беруть додаткової оплати, але варто заздалегідь уточнити цей момент у менеджера перед викликом. Несуттєво, буде це ремонт моніторів або чистка системного блоку.
Спеціаліст сервіс-центру повинен чітко позначити що саме слід зробити з поломкою, скільки часу будуть займати роботи, а також остаточну вартість його послуг. Якщо ця інформація відсутня, подається в стилі «потім розберемося», то про якість послуг, що надаються вже можна задуматися. Іноді у вартість робіт буде входити і вартість заміни деталей, тому важливо уточнити, що збираються замінити і коли необхідна частина буде в офісі сервіс-центру (це збільшує час обслуговування). При цьому, якщо час виконання робіт зазначено в рамках «від і до», це абсолютно нормально і не причина для підозрілості (більш підозріло, якщо ці рамки взагалі не озвучили).